piątek, 29 marca 2013

Cisza przed burzą...

W moim życiu ostatnio bardzo wiele się zmieniało dlatego też nie mam czasu pisać kompletnie nic... Dostałem dodatkową pracę czyszczenia i sklejania modeli :) Bardzo fajna fucha zważając, że modele to moje (i zapewne wasze!) hobby. Całe wieczory siedziałem, czyściłem, sklejałem, sklejałem i czyściłem. Dodatkowo okazało się, że być może nawet dojdzie mi malowanie tych modeli (jupi!). Także łączę przyjemne z pożytecznym. Dodatkowo w końcu udało nam się puścić kampanie do Mordheim. Tak tak!! Już jesteśmy po dwóch scenariuszy (gramy 10). Pięknie znowu po wielu latach przerwy powrócić do Mordheim... Oprócz tego nastąpiła wielka zmiana w moim życiu. Podjąłem męską decyzję i przechodzę na system warhammer fantasy battle. A czemu? Każdy kto mnie coś trochę znam wie, że bardzo ale bardzo mnie ten system kręcił. Z racji tej, że wcześniej nie miałem z kim grać (teraz się to zmieniło ;) )podjąłem przygodę z wh40k. Nie powiem system całkiem całkiem ale zawszę bardziej mi kręciło fantasy niż przyszłość. Reasumując i nie przeciągając. Bloga będę prowadził nadal (bo czemu nie) ale już z tematyką czysto WFB i Mordhem. Czasem popiszę coś o planszówkach. Więc już niedługo prezentacja uwaga..... Werble (tam  tam taaaraaa) batalionu do armii TOMB KINGS!! Batalion już leci do mnie od naszego kochanego GW ;) Kończąc moją wypowiedz życzę wszystkim czytelnikom wesołych świąt!! 

piątek, 15 marca 2013

Chaos Space Marines Vs Tau Empire



Ostatni tydzień był dla mnie dość pracowity. Udało się złapać dodatkowe zajęcie (i o dziwo płatne :D:D ) czyszczenie modeli i dodatkowo sklejanie ich. Dostałem dość pokaźną armię Necronów i walczę z nimi. Niestety terminy gonią więc nie miałem czasu na blogowanie, malowanie etc. Gdy mój stary dobry znajomy zaproponował małą bitewkę w Chełmżyńskim Ośrodku Kultury buzia mi się uśmiechnęła. Na początku obawiałem się czy czasowo wyrobie się z zamówieniami na czyszczenie ale przyspieszyłem i wszystko się złożyło tak, że bez problemu dam radę grać. Kolejny temat to taki, że w ten weekend mieliśmy zacząć grać kampanię do Mordheim. Nawet dobrze się składa, że nie gramy bo nie miałem czasu na porządne dopracowanie... Tak więc jutro moi drodzy zapraszam na pojedynek weekendu ;-) CHOK start 9:30 Chaos Space Marines Vs Tau Empire 1250 pkt. Fotki i relacja po weekendzie ;)

niedziela, 10 marca 2013

Mordheimowa niedziela ;-)

Po piątkowym i sobotnim remoncie w mieszkaniu nastała niedziela... A niedziela jest dobrym dniem na przypomnienie sobie o Mordheim. Ostatnio kolega zainteresował się systemem więc nic innego nam nie pozostało jak spotkać się i wprowadzić go w tajniki mrocznego miasta. 2 małe bitewki i już pojawił się plan na kampanie. Tak więc mała relacja foto z zmagań skavenów i undead. Całkiem fajnie się grało. Potwierdza to tylko, że system jest po prostu nieśmiertelny.











niedziela, 3 marca 2013

Weekendowo, Arkhamowo ;)



 A wiec piszę do was w niedziele o 22:38 za parę godzin wstaję tylko po to, żeby udania się do pracy...Ephhhhmmmmm..... Ok, żeby nie zanudzać. Weekend był całkiem udany nie tylko dlatego, że miało się wolny. Poleniuchowało się, spędziło fajnie czas z żoną i córką. Oprócz tego w sobotę od 12 15 toczyły się zaciekłe walki w Arkham. Należy wspomnieć, że było to pierwsze (udane) spotkanie po latach w Choku. Czas spędziliśmy całkiem sympatycznie. Dwa stoły zajęte przez gry planszowe (2 x Horror w Arkham) oraz jeden na WH40k. Dla mnie popołudnie okazało się przyjazne dwa razy graliśmy i dwa razy wygraliśmy. Już dawno nie pamiętam tak dobrej gry. W każdym bądź razie na horyzoncie pojawia się pomysł kampanii do Mordheim. Bardzo mnie to ucieszyło i nie omieszkam w kolejnych postach o tym właśnie pisać. Dodatkowo pojawiły się nowe osoby do grania w ten jakże wspaniały system. Na koniec parę fotek z soboty ;)



piątek, 1 marca 2013

Nadchodzi!!!

Po przeczytaniu 3 tomów Herezji Horusa w ojczystym języku podpaliłem się strasznie na kolejny. W pewnym momencie zacząłem wątpić czy w ogóle wyjdzie 4 tom bo ile można czekać... A tu nagle co za licho? Czytam, myszkuję i w końcu jest!!! Ucieczka Eisensteina doczekała się oficjalnej daty wydania 19 kwiecień 2013 . Na tą chwile nie pozostaje nam nic więcej jak tylko czekać. A oto dowód na potwierdzenie moich słów :)