wtorek, 3 grudnia 2019

Kilka Nowych/Starych zdjęć modeli

Jak w temacie zabawa z namiotem w najlepsze :)  dzieki temu widać jak pojawiły mi się odpryski na modelach :( mimo lakierowania kurcze trzeba poprawić te ubytki w weekend.





Panie kierowniku mamy to!

Tak, tak, tak! W końcu doszedł a już się bałem, że gdzieś na granicy go zatrzymali!! W dniu dzisiejszym oberałem swój własny namiot bezcieniowy. Jak czas pozwoli postaram się dziś zrobić jakieś testy i się podzielę z Wami :) 


niedziela, 1 grudnia 2019

Grave guard

Za dwa tygodnie jedziemy na turnjej do Konstancina a ja mam jeszcze parę modeli do dokończenia. W weekend troszkę posiedziałem przy Grave Guardach. Bardzo zadowolony jestem z malowania tym bardziej że to piękne rzeźby. Zresztą sami oceńcie.
Ps tak wiem namiot! Zamówiłem i czekam za paczką tylko nie wiem czy czasem nie idzie z Chin bo już długo czekam... 🤣🤣🤣😅😅😅





niedziela, 17 listopada 2019

Weekendowe mazanie

Weekendowe mazanie skończone :) a teraz czas na ocenę ;)  Zdjęcia robione przy dwóch różnych oświetleniach.

niedziela, 10 listopada 2019

Pograne :)

W dniu wczorajszym udało się pograć z Arturem na większe punkty. 3000 pkt. 6 edycja battla. Postanowiłem pierwszy raz w życiu wystawić Zacharisas the Everliving za uwaga!! 1015 punktów!!! Wspomniałem, że zabiera dodatkowe 3 sloty Hero?? Wow przygotowując rozpiskę robiłem oczy ale co tam. Miała to być luźna bitewka więc czemu nie :) sam Artur też utopił jak mnie pamięć nie myli 650 w Teclisa i dodatkowy slot Hero. Ja na dzień dobry miałem 11 kostek w magii natomiast Artur 16!!! I dodatkowo k3 z banera!! (na zdjęciu widać kostki w 1 turze magii). Fajnie kontrowałem magię Zacharisem ponieważ zawsze raz na turę mógł użyć dispel scrolla ale mimo to i tak to było mało. Dodatkowo nekromanta miał kolejny dispell więc pierwszą turę magii udało się przetrwać. Oczywiście na pierwszy cel wybrałem magów, żeby zmniejszyć ilość kości magii. Jednak nie do końca wszystko szło jak chciałem. Artur też od samego początku wybrał na cel Zacharego a zwłaszcza jego smoka. Nie udało się kompletnie nic zrobić smokiem ponieważ w 2 turze został strącony przez bolt throwery. Gra była pełna zwrotów akcji i pewnie skończyła by się remisem albo nawet lekkim zwycięstwem wampirów jednak w ostatniej 6 turze Zacharias zginął w skutek rezultatu walk z dwoma chariotami... Przez dwie tury nie był wstanie poradzić sobie z chariotami... (sic!!! Gdzie są moim Blood Dragon!!!). Wnioski po bitwie są takie, że imienni bohaterowie są mega nie opłacalni! Ale w sumie nie oto chodzi... Przecież grając w gry fantasy a dodatkowo czytając wszelkie książki związane z daną grą nie raz każdy z nas chciał zagrać daną postawią (w moim wypadku Vlad von Casterein, Heinrich Kemmler czy wspomniany wyżej Zacharias the Everliving) i nie ważne czy jest mega mocny czy mega słaby poprostu bardzo fajnie jest prowadzić takiego bohatera do boju. Pewnie jeszcze nie raz poprowadze bohaterów imiennych do boju z uśmiechem na ustach mówiąc, że to ten czy ten bohater...
Jako ciekawostkę pochwalę się zdobyczą od Artura. Modele z podstawki do 5 edycji!! Bardzo się cieszę bo łucznicy i kawaleria zasili szeregi Imperium natomiast lizadmenow dostała moja córka, która małymi krokami zaczyna przygodę z Warhammerem :) Także Artur raz jeszcze dzieki za figurki i genialna grę! A bym zapomniał. W punktach Artur wygrał 15:5 :)
A już w wtorek szykuje się kolejna bitewka 😎😎😎 dzieje się a Wy gracie?


środa, 30 października 2019

Dwóch takich co zostali przyjęci na służbę.

Uffff skończeni. Dwóch magów do imperium uważam za skończonych i całkiem udanych. Sami oceńcie :)
PS
Ciekaw jak się sprawdzą na służbie heh ;)