15 mar 2013

Chaos Space Marines Vs Tau Empire



Ostatni tydzień był dla mnie dość pracowity. Udało się złapać dodatkowe zajęcie (i o dziwo płatne :D:D ) czyszczenie modeli i dodatkowo sklejanie ich. Dostałem dość pokaźną armię Necronów i walczę z nimi. Niestety terminy gonią więc nie miałem czasu na blogowanie, malowanie etc. Gdy mój stary dobry znajomy zaproponował małą bitewkę w Chełmżyńskim Ośrodku Kultury buzia mi się uśmiechnęła. Na początku obawiałem się czy czasowo wyrobie się z zamówieniami na czyszczenie ale przyspieszyłem i wszystko się złożyło tak, że bez problemu dam radę grać. Kolejny temat to taki, że w ten weekend mieliśmy zacząć grać kampanię do Mordheim. Nawet dobrze się składa, że nie gramy bo nie miałem czasu na porządne dopracowanie... Tak więc jutro moi drodzy zapraszam na pojedynek weekendu ;-) CHOK start 9:30 Chaos Space Marines Vs Tau Empire 1250 pkt. Fotki i relacja po weekendzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz