7 wrz 2016

7. Twój największy sukces w grze bitewnej?

Jeśli chodzi o moje sukcesy w grach bitewnych to mam tylko jeden :( 13.01.2013 byłem na lokalnym turnieju 40tkowym na którym zająłem 3 miejsce!! Pisałem już o tym tutaj
http://beszcza.blogspot.com/search?updated-max=2013-01-23T20:45:00%2B01:00&max-results=7&start=42&by-date=false


To są moje jedyne sukcesy turniejowe. Poza tym mogę się pochwalić tym, że w Chełmży cisnę wszystkich graczy i potrafię ścigać ich o regularne granie hehe ;) Nic więcej nie mam na swoją obronę. :)

5 komentarzy:

  1. Zawsze namawianie innych do gry będzie wg dużym sukcesem. A trzecie miejsce i występ na scenie jak widzę spektakularny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem zmotywowanie innych do gry jest największym sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 3 miejsca i koniecznie ich ścigaj =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrze na to zdjęcie i nasuwa się jeszcze coś... to było 11 kilo temu :p

    OdpowiedzUsuń