7 paź 2019

Turniejowy weekend

W ubiegłą sobotę, tj. 05.10.2019 w naszej małej Chełmży działo się naprawdę bardzo dużo. Ja organizowałem "Powrót do Starego Świata" turniej dedykowany battlowi i jego 8 edycji, natomiast kolega Rafał turniej Mordheim "Cienie nad Culmsee - Gwiazdka z nieba". Generalnie jeden i drugi turniej wypadły genialnie :) Rafał gratuluję organizacji - kawał dobrej roboty. U nas na turnieju battlowy mieliśmy gości z Wrocławia, Opola, Gdańska, Grudziądza no i nasze kochanej Chełmży :) ogólnie 12 osób. Bardzo dziękuję wszystkim graczom oraz sponsorom za obecność oraz pomoc w organizacji. Motywujecie mnie to do dalszego działania :) bardzo też ucieszyłem się, że dwie rodziny wraz z dziećmi pokonały ponad 200 km tylko po to żeby zobaczyć jak gramy, obejrzeć figurki i podpytać o zasady. Dzięki tym wszystkim czynnikom czuje, że to co robię ma sens. Już teraz mogę zaprosić wszystkich serdecznie na marzec (data dokłada na dniach) na kolejną odsłonę Ataku na Łozę (już piąta odsłona). Poniżej zapraszam do galerii zdjęć :)
Ps. 
Przypomnę tylko, że u nas każda nagroda (oprócz pucharu za 1 miejsce) jest losowa. Dzięki temu nie ma "chorej" rywalizacji, spinowych sytuacji i inne takie :P każdy gracz wyszedł z dyplomem, kubeczkiem specjalnie przygotowanym na ten turniej, medalem również dedykowany temu turniejowi i nagrodą losową :) 







6 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego turnieju i dobrej atmosfery! Fajnie, że już planujesz kolejne edycje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako klub zawszę planujemy turnieje z nim 4 miesiące wcześniej daje to graczom czas na domalowanie figurek i przede wszystkim przygotowanie rodziny na wyjazd hehe :)

      Usuń
  2. Czasem nawet mi się tęskni za turniejowym graniem ( w 8 ed nawet jeden zagrałem krasnoludami !) ale chyba wolałbym w 6 edycje (najmilej wspominam) :)
    Niemniej jednak, widok wspaniałych dużych oddziałów i sam klimat starego świata wart jest każdej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam dla Ciebie Michale dobrą informację bo Atak na Łozę to turniej dedykowany tylko 6 edycji :) Odbędzie się w marcu 2020 :) Zapraszam serdecznie!

      Usuń