16 gru 2019

Konstancin i po Konstancinie :)

14.12.2019 to będzie pamiętna data. Wraz z Arturem i moją córka udaliśmy się na turniej. Wyruszyliśmy o 4:30 miałem obawy czy młoda wytrzyma ale udało się heh :) Cały dzień grania i mega pozytywny klimat :) Piękne, klimatyczne armie  i pozytywni ludzie.  Graliśmy na zasadach 6 edycji battla i trzy różne warunki punktowe  1 bitwa 1300, 2  bitwa 1800 i 3 bitwa 2300 puntów.
Każdy gracz miał do  rozegrania trzy bitwy. Pierwszą miałem challenge rzucony Profiemu i jego Orkom i goblinom.  Bitwa bardzo ciekawa ale jeden błąd Profiego kosztował go przegraną 15 do 5.
Druga bitwa z Imperium Tomka była mega zacięta i  gdyby ni to  fart dla mnie (Tomek nie zebrał sporego oddziału kawalerii) przegrałbym  grę ;) Tak wygrałem 11 do 9 :)
Ostatni spotkanie z Wood Elfami. Armia na papierze nie robiła wrażenia jednak już w trakcie graczy kolega dyktował warunki gry. Ostatecznie przebrałem 11 do 9.
 Zająłem  6 miejsce Artur 11 na 18 graczy :) 
Córka zadowolona zdjęć narobiła i już się pyta o kolejny turniej hehe ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz