24 maj 2020

Królowa jest tylko jedna...

Ostatnio kminie nad rozpiską na 18k w 5 edycję... Nie wspomniałem Wam? Sorki już śpieszę z informacją. 30 maja gramy bitwę 3 vs 3 na zasadach 5 edycji battla. Format oczywiście open ale z pewnymi ustaleniami. Magiczne itemy nie mogą się powtarzać w sojuszu i tak samo dwóch special bohaterów nie może być takich samych na polu bitwy.

Mocno się waham czy wysatwic gościa na smoku czy Neferate. Gość na smoku zabiera sporo punktów ale jest moc :) Neferata też swoje kosztuje i też jest mega moc. Z racji też, gościa na smoku mam pomalowanego (w sumie to nawet nie jednego hehe :)) a Neferata czekała w kolejne zmotywowało mnie to do malowania. Oto weekendowy rezultat mojej pracy.

Co o niej sądzicie? A tak spytam z innej beczki. Jak wspominacie 5 edycję?podobalo się? Gracie czasem w piąteczkę? Mi osobiście się bardzo podoba 5 edycja. Można tu tworzyć bohaterów z krwi i kości :) ilość magicznych itemkow niszczy wszytsko inne edycję. Magia z kartami daje sporo frajdu :) 
Po 30 maja zapewne będę Was spamował zdjęciami z bitwy a biorę lustrzankę więc myślę, że wyjdą całkiem fajnie :) 

8 komentarzy:

  1. Oprócz 6 ed najwięcej grałem w 5 ed. Lubiłem tą magię, zabawę z wiatrami magii - total power :) fajnie się składało itemy z kart :) Ogólnie miłe wspomnienia z czasów podstawówki!
    Wampirzyca super! jak już ci pisałem, miałem ją i ostał mi sie jeno kot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze zazdroszczę modelu. Wiele razy widziałem tu i ówdzie go ale zawsze były inne ważniejsze rzeczy do kupienia - może jeszcze się uda.
    Malowanie spoko, zdjęcia też już lepsze.
    Widać, że i ją dopadł covid-19 i nie mogła iść do makijażystki, bo salony pozamykane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Podoba mi się bardzo ostatnie zdanie heh. Malując ją chyba zbyt dużo słuchałem Black Metalu bo pojawiła mi się w głowie pomysł, żeby pomalować ją niczym goście z Immortala, Gorgorotha czy innych podobnych kapel hehe. Zamysł wyszedł całkiem niezłe (tak myślę) a że to wampir dodałem trochę krwi :D

      Usuń
  3. A tak odbiegając... Zastanawia się czy nie za blisko robię te foty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czym robisz. Czasami na zdjęciach widać, że AF gubi głębie ostrości ale to nie jest sprawa życia i śmierci :-D

      Usuń
  4. Bardzo chędogi model ale dopiero malowanie wyciąga z niej wszystko co najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń