18 lut 2020

Imperium vs Dwarf

W dniu wczorajszym testowaliśmy nową mate od Playmaty.pl. Bardzo porządna, pięknie wykonana mata. Śmiało mogę Wam polecić bo zarówno na jakości jak i wykonaniu nie zawiedziecie się.

Oj długo mnie Mateusz męczył żebym zagrał z nim Imperium. Nie lubię grać armią, która jest w rozsypce a właśnie takie jest na tą chwilę Imperium...

Ale mówię co tam zgodzę się byle nie 1251 punktów, które jest męczone dość długo (testy pod Atak na Łozę).
Zaproponowałem 2 tysiące z prostej przyczyny. Chcę będę  testował steamtank 😎😎😎 no zaczęliśmy...
U mnie Elector na koniu, kapitan z dwurakiem, 2 x czarodziej, 12 Reiksguardów konnych, 20 greatswordow, 2 x 11 strzelcy, 1 x hunterzy scauci z łukami, 2 x działo i oczywiście czołg parowy 😎😎😎.
Mateusz wystawił generała na tarczy, runiarza, 12 warriorow, 15 longberesow, 10 strzelców, 5 minersow, 10 rangerów, 2 x organki i 2 x działa. Tak to pamiętam jeśli się mylę Mateusz popraw :)
oczywiście krasnoludzkj general napakowany runami od góry do dołu. Save na 1+ (nie byłem dłużny mój Elector na 0+ :P) i broń z +1 do siły oraz allways strike first. Bitwę zaczęły krasnoludy i w I turze wysadzają mi działo a co tam!
Chyba nie tak to miało wyglądać. A może to był sabotaż i proch był z Karak-o-Dar i krasie bo specialnie pod tą sytuację przygotowały... No nic gramy dalej... Kolejny target to czołg. Byłem tego pewien, że nie pogram nim zbyt długo...
Ale o dziwo pograłem aż do 5 tury i zrobił... prawie nic... Kawaleria w moje turze pchała się na maxa do przodu jednak organ guny zweryfikowały ją dość mocno i z oddziału 11 konnych do combatu dojechało 5...
Gra na dość mocnym, wyrównanym poziomie. Grało się genialnie. Widać u Mateusza progres w graniu (gra od września zeszłego roku :)).
Ostateczny wynik to remis. Graliśmy na tabelke i zasady rozliczania wygranej z podręcznika głównego 6 edycji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz