20 sie 2020

Urlopowe malowanie

Podczas urlopu na człowiek trochę więcej czasu na granie i malowanie. Zaczynam kończyć projekty, które rozpocząłem już jakiś czas temu. Na pierwszy ogień hand gunnersi do Imperium. Cyk i 6 skończona.

Zaczynam też pracować na oddziałem Pistoliersów.
W mojej kolekcji był również blister z 2002 roku z pistoliersem. Od dłuższego czasu czekał na otwarcie przeze mnie aż w końcu się doczekał. 


Pozwoliłem sobie nawet chwilę otwarcia uwiecznić w ruchomych obrazkach. Oto efekt. 

Ostatnio modne jest kupowanie pustych pudełek heheh na jedno zbędne od wyżej widocznego pistoliera hehe może ktoś chce? 🤣🤣🤣😂😂😂

4 komentarze:

  1. Oj oj.... rozumiem Twe wahania z otwieraniem. Sama tak rozwodzę się dłuższą chwilę nad Harrym the Hammerem oraz Tehenhuainem (chociaż tego ostatniego kupiłam raptem 3 tygodnie temu, to jeszcze musi nabrać mocy urzędowej).

    Nuln!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mam jeszcze starszy box. Niedługo wrzucę mój skarb tam dopiero mam dylemat hehe

      Usuń
  2. Czarne wdzianka, białe pasy,
    widać niezłe z nich... gunnersy ;)

    OdpowiedzUsuń