5 lis 2021

Buduję mój FUNStation ;)

Od już dawien dawna jestem mega fanem Raspberry Pi. Już parę razy wspominałem to tutaj na blogu. Już jakiś czas temu stworzyłem na jednym z tych urządzeń swoje centrum retro gierek. Spisuje się to wprost generalnie. Zabawa dla całej rodziny! 



Komputerek można spokojnie po HDMI podłączyć pod tv i jazda :) gramy! Ja natomiast chciałem pójść o jeden krok dalej i zrobić mobilny punkt rozrywki. Granie gdzie chce i jak chce. 

Ruszyłem z projektem już jakiś czas temu. Najpierw pojawiło się box który zacząłem przygotowywać pod matryce oraz komponenty.

Pojawił się problemy problemy z montażem matrycy. Postanowiłem przykleić gąbki oraz na to przymocować matryce. Efeky widać poniżej.


Zabrałem się za montaż komponentów.


Estetyka -10 ale na tą chwilę podchodzę do tego jak typowy informatyk " Panie u mnie to działa" 🤣🤣🤣

Jednak postanowiłem trochę powalczyć z estetyką i wygląda to tak.


Kolejny problem pojawił się z utrzymanie matryce. 🤔🤔🤔 Na szybko przykleiłem rzepy i... Panie to działa! Hehe 

I nocka z testami 😎😎




W projekcie muszę jeszcze zrobić zasilanie z powerbanku który już odłączyłem (czekam na krótkie kable z morele które zamówiłem), oraz popracować dalej nad estetyka. Na tą chwilę jestem bardzo, bardzo zadowolony z projektu :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz