8 sty 2023

Projekt - Krasnoludy

Na koniec 2022 roku postanowiłem wrócić do krasnoludów. Tak, tak wiem... Obiecałem sobieze sto razy, że kończę z dodatkowymi armiami do battla. No cóż na obietnicy się skończyło... Postanowiłem zrobić armię z druków 3D wzbogaconych modelami GW. Sporo już tego mam (nawet zagrałem na 2400 punktów) a malowanie ruszyło. Oto efekty pierwszych prac. 11 warriorów (w tym 2 x muzyk) oraz lord. Jakość modeli bardzo dobra a z malowania również jestem zadowolony. Testuję tu contrasty oraz speed paintingi od Army Paintera plus dodatki z klasycznych farb. Efekty oceńcie sami.



Realizacja malowania w 2023
Modele fantasy 14.
Modele historyczne 0.
Modele SiFi 0.
Tereny 0.

8 komentarzy:

  1. Hej ho, hej ho, do boju by się szło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ho, Hej ho, hejjj hoooo, hejjjj hoooo, hejjj hooooo! ;)

      Usuń
  2. Jest b.dobrze. Może wash na zbroję, a później rozjaśnienie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna brodata ekipa. To figsy Highlands Miniatures?

    Wzory mi się bardzo podobają, Twoje malowanie również!

    Jak z domyślną wielkością tych modeli? One nie są bardziej 32 mm i nieco większe od zwyczajowych krzatów GW?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzooo podobają. Skala wypadają praktycznie to samo. Zrobię kiedyś foto porównawcze.

      Usuń