2 sty 2023

Podsumowanie roku 2022

Podsumowanie roku wygląda tak:

- 34 posty co daję więcej o 6 niż roku 2021 i dzięki temu daję 4 miejsce pod kątem ilości postów,

- w ciągu roku pomalowałem ponad 100 modeli z czego większość to modele do Sagi,

- 54 komentarze w ciągu roku,

- przez rok odwiedziło mój blog 8,77 tys.

Reasumując 10 lat mija w tym roku od kiedy napisałem pierwszy post. Już parę razy był kryzys czy jest sens dalej to prowadzić. Dopiero po zmianie mojego podejścia stwierdzałem, że jest ;)  

Także dziękuję Wam drodzy odwiedzający za zaglądanie tutaj, dziękuję Wam za komentarze i wspólne dyskusję!

Co do planów na 2023:

- wprowadzam do każdego posta ilość przemalowanych modeli na ten rok - dzięki temu będę wiedział jak idzie mi malowanie :)

- redukcja systemów - na bank wyleci u mnie parę systemów w które gram, powodem jest to, że brak czasu na malowanie tego wszystkie a dwa i to najważniejsze nie mieszczę się już w mieszkaniu,

 - nic na siłę -  nie będzie postów o niczym (na szczęście takowe już ograniczyłem w 2022) za to pojawi się więcej zdjęć z malowania, postaram się też poprawiać jakość zdjęć wyciągam w końcu lustrzankę!

- chciałbym wprowadzić więcej filmików z mojego YouTube - relacji z imprez które organizuję, battle raporty - zobaczymy może coś fajnego się uda :)

Tyle albo aż tyle ;) Raz jeszcze wszystkiego najlepszego w 2023!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję dekady prowadzenia bloga! I życzę radości i satysfakcji z kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Trzymam kciuki za noworoczne postanowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry rok i powodzenia w kolejnym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylę, że zawsze można trochę lepiej. Zobaczymy co ten przyniesie. Postawiłem sobie wysoko poprzeczkę hehe :)

      Usuń