2 gru 2020

Bitwa o wino!

Kapitan Otton von Bruner dostał informacje, że transport wina które zostały zamówione dla Nuln jest zagrożony ze strony orków. Wódz Wielki Kieł zebrał Orków i Goblinów i podobno stacjonuje w okolicy wsi Dunheim. Kapitan nie chciał tracić czasu i ruszył do boju!! 

W dniu wczorajszym spotkaliśmy się z Mellonem i pograliśmy w battla 7 edycję na 2000 punktów. Moje imperium jak to przysłało na wosków z Nuln skupiły się głównie na magii czarnego prochu który to... Zawiódł na maxa hehe. Działa nie zrobiły dodatnie nic oprócz zabicia jednego squiga. Hans gunnersi mieli trochę więcej szczęście... Za to zieloni strzelali jak szaleni. Doom driver można powiedzieć, że sam rozwalił oddział 13 konnych! Brawo! Dałem się trochę podejść i mój steam tank biegał przez 3 tury za... Pump wagonem w końcu kierowcy puściły nerwy i zaszarżował hehe. Generalnie szarza tanka to masakra o czym przekonał się Mellon w ostatnie turze gdzie jego kawaleria została całkowicie przejechana przez czołg... 
Wynik ostateczny to remis! Genialna gra która dała nam sporo frajdy i mnóstwo śmiechu :) dzięki za grę!


2 komentarze:

  1. Fajnie pooglądać fotki z bitwy w moją ulubioną edycję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że się podoba :) 7 edycja jest też mojej top3 ;) Ale mi podsunąłeś temat do dyskusji w wstępnym poscie :D dzięki ;)

      Usuń