poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzenia Świąteczne

Wszystkiego najlepszego na swieta!! Nie napchajcie się zbytno, żebyście mieli siłę malować w przerwie między jedzeniem ;-)

piątek, 1 listopada 2013

Klubowo...

Bardzo cieszy mnie, że coraz więcej osób zaczyna interesować się battlem w mojej okolicy. Cieszy bardziej, że wracają osoby do battla! W sumie jak by tak policzyć w Chełmży mamy (lub będziemy mieć) 6 osób regularnie grających. Dodatkowo udało nam się uzyskać dodatkowe godziny w Chok'u co jest mega osiągnięciem. Każdego chętnego zapraszamy w wtorki od 17 do 21 oraz w soboty w godzinach 9 30 do 14 jak mnie pamięć nie myli. A poniżej fotki z ostatnich bitew. Bretonia vs Tomb Kings i wynik 20 do 0 dla TK, oraz Wysokie Elfy vs Skaveni z wynikiem 16 do 4 dla elfów :)













sobota, 26 października 2013

niedziela, 6 października 2013

Licz...

Ostatnio mam dość mało czasu na blogowanie co nie znaczy, że mam mniej czasu na hobby... W wolnej chwili sklejam, czyszcze, maluje i gram. Ot czasem wykaże się własną inwencją twórczą czego owoc można zobaczyć poniżej. Z moich bitsów manticowo gameworkszopowych znalazłem ciekawe elementy i postanowiłem zrobić swojego licza. Co o tym sądzicie? Każda słowo ważne więc zachęcam do pisania :-)

wtorek, 10 września 2013

Lato, lato i po lecie...

I bardzo dobrze! Nie lubię lata! Temperatury powyżej 25 stopni C mnie wykańczają. Co w tym fajnego? Leżenie na plaży i nic poza tym... No dobra. Grille letnie są spoko ;) Do rzeczy. Przez miesiąc cisza nie była spowodowana moim lenistwem lecz intensywną pracą zawodową. Wieczorami już mi się za wiele nie chciał ale... malowałem! Już niedługo podzielę się z wami moimi rezultatami. A jest czym. Trumna skończona i sporo szkieletów pomalowane:) W najbliższą środę wybieramy się z ekipą z Chełmży na turniej. Ale o tym będzie osobny post... Niech moc będzie z wami!

niedziela, 4 sierpnia 2013

Podsumowanie tygodnia

Jak wam minął weekend? Graliście, malowaliście czy odpoczywaliście?? Piszcie... Z rodzinka spędziliśmy trochę czasu w Toruniu spacerując. Niestety pogoda była straszna wiec zaczeliśmy szukać cienia. Zdjęcie poniżej będzie moją nową inspiracją budowlaną do Mordheim. Myślę, że taki spichlerz może ciekawie wzbogacić pole bitewne. Na razie jest plan czas pokaże co z tego wyjdzie.., 😉

środa, 31 lipca 2013

Skok w bok...

Odbiegnę na chwilę od tematyki gier bitewnych i podzielę się z Państwem ciekawostkami jakie mogą spotkać człowieka pracującego w punkcie plusa... Temat dotyczy ogladania stron oraz ery kosmicznej :) foto poniżej

wtorek, 16 lipca 2013

Trumna Duszy

Witam i o zdrowie pytam? Postanowiłem sam zrobić swoją trumnę duszy do mojej armii. Gw za produkt z finecastu woła 160 zł a to już przesada... Trumna już prawie gotowa. Poniżej rezultaty. Dodatkowo wspomnę że moja kościana kawaleria już pomalowany i przelakierowana postaram się jak najszybciej dać zdjęcia.

niedziela, 9 czerwca 2013

Czas na malowanie cz. III

Po tygodniu pracy udało się skończyć dwie jednostki kawalerii. Pozostało już tylko lakierowanko ;) Poniżej efekt mojej pracy. podoba się ? :)




niedziela, 2 czerwca 2013

Czas na malowanie cz. II

Niestety weekend zmierza ku końcowi więc czas zdać raport. Kończę malować szkieletową konnice. Zostało 6 koni do skończenia i w następnej kolejności jeźdźcy. Przyszły tydzień zapowiada się pracowicie. Oto próbki weekendowego malowania.

piątek, 31 maja 2013

Czas na malowanie...

W końcu nadszedł czas na malowanie modeli Tomb Kingow. Zacząłem od kościanej kawalerii. Na razie nie ma się czym chwalić ale będę zamieszczał stopniowo fotki. Na dziś zdjęcie w podkładzie i bazowym kolorze.

czwartek, 23 maja 2013

Budujemy budować część II

Tak... i w taki piękny sposób kończymy radosny czwartkowy wieczór. Od 18 wraz z Ratkesem walczymy z świątynia Morra. W zasadzie to z prawa częścią placu budowy. Postanowiliśmy dac zniszczony budynek. A oto rezultaty pracy.

niedziela, 19 maja 2013

Budujemy budować ;)

Dziś Mordheimowo. Od jakiegoś czasu zbieraliśmy materiały wraz z Ratkiesem pod budynki do Mordheim. Pierwszy budynek jaki postanowiliśmy zrobić to świątynia Morra. Budowa idzie do przodu. Dziś pokaże projekt wykonany w 3d maxie przez Ratkesa. Pytanie co po prawej stronie zrobić ?:) Może coś podpowiecie?


wtorek, 14 maja 2013

Garść nowinek...

Ostatnio w moim życiu jakoś zabrakło czasu na bloga. Z góry przepraszam PAŃSTWA. Podyktowane było to sklejaniem mojej nowej armii Tomb Kings. W tą sobotę mam pierwszą w moim życiu bitwę w warhammera fanasty batlle z Wysokimi Elfami. Myślę, że będzie ciekawie. Dodatkowo wspomnę, że powoli zmierzamy do końca kampanii w Mordheim. Pozostały nam tylko 3 scenariusze i można myśleć nad nową ;) Pomysłów jest sporo. Bardzo mnie interesuję wykorzystanie mapy Mordheim i motyw z zajmowaniem haxów. Raczej w tą stronę chciałbym przygotować nową kampanie. Niestety wielki plan grania w H3 po sieci okazał się na tą chwilę wielką klapą nie gramy :( nie wiem czy jest to podyktowane brakiem czasu czy problemami technicznymi (a wiem, że takowe były). Na koniec wspomnę jeszcze, że ostatnio z Ratkesem wzięliśmy się ostro do pracy i tworzymy budynki do Mordheim. Plan jest ambitny. Robimy i malujemy. Czas pokaże czy uda się to zrealizować ;)

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Mała odskocznia

Na wstępnie sorry za dość długą przerwę w pisaniu. Praca po pracy spowodowała, że nie miałem czasu kompletnie na nic... Teraz powoli już wracam do normalności. Wspomnę, że w Choku gramy cały czas kampanie w Mordheim. 4 scenariusze mamy za sobą z 10. Bardzo mi się podoba to, że gra nadal jest żywa i nawet znajdą się nowe osoby, które chętnie pograją w nią. Przykład - chociażby Ratkes ;). Co do pozostałych tematów po mam jeszcze dwa. Pierwszy - Warhamme Fantasy Battle. Zrobiłem już spore zakupy do armii Tomb Kings. Czeka mnie masa roboty... Na tą chwilę sklejeni są: 16 szkieletów wraz z włóczniami oraz jeden (nie w pełni) rydwan, katapulta no i licz na szkieletowym koniu. Założenie jest takie, żeby w długi weekend majowy móc pograć na 1500 pkt. Myślę, że się uda. Ostatni już temat na dziś. Postanowiłem zebrać ekipę i zrobić mini turniej Heroes of Might and Magic III. Chyba każdy szanujący się gracz zna tą serię i chętnie pogra po sieci ;) Zapisy można składać na http://www.ffchok.fora.pl/offtopic,4/heroes-of-mights-and-magic-iii,372.html lub na blogu. Zapraszam chętnych. Grać będziemy poprzez program HAMACHI. Zachęcam bo gra jest po prostu nieśmiertelna!!


piątek, 29 marca 2013

Cisza przed burzą...

W moim życiu ostatnio bardzo wiele się zmieniało dlatego też nie mam czasu pisać kompletnie nic... Dostałem dodatkową pracę czyszczenia i sklejania modeli :) Bardzo fajna fucha zważając, że modele to moje (i zapewne wasze!) hobby. Całe wieczory siedziałem, czyściłem, sklejałem, sklejałem i czyściłem. Dodatkowo okazało się, że być może nawet dojdzie mi malowanie tych modeli (jupi!). Także łączę przyjemne z pożytecznym. Dodatkowo w końcu udało nam się puścić kampanie do Mordheim. Tak tak!! Już jesteśmy po dwóch scenariuszy (gramy 10). Pięknie znowu po wielu latach przerwy powrócić do Mordheim... Oprócz tego nastąpiła wielka zmiana w moim życiu. Podjąłem męską decyzję i przechodzę na system warhammer fantasy battle. A czemu? Każdy kto mnie coś trochę znam wie, że bardzo ale bardzo mnie ten system kręcił. Z racji tej, że wcześniej nie miałem z kim grać (teraz się to zmieniło ;) )podjąłem przygodę z wh40k. Nie powiem system całkiem całkiem ale zawszę bardziej mi kręciło fantasy niż przyszłość. Reasumując i nie przeciągając. Bloga będę prowadził nadal (bo czemu nie) ale już z tematyką czysto WFB i Mordhem. Czasem popiszę coś o planszówkach. Więc już niedługo prezentacja uwaga..... Werble (tam  tam taaaraaa) batalionu do armii TOMB KINGS!! Batalion już leci do mnie od naszego kochanego GW ;) Kończąc moją wypowiedz życzę wszystkim czytelnikom wesołych świąt!! 

piątek, 15 marca 2013

Chaos Space Marines Vs Tau Empire



Ostatni tydzień był dla mnie dość pracowity. Udało się złapać dodatkowe zajęcie (i o dziwo płatne :D:D ) czyszczenie modeli i dodatkowo sklejanie ich. Dostałem dość pokaźną armię Necronów i walczę z nimi. Niestety terminy gonią więc nie miałem czasu na blogowanie, malowanie etc. Gdy mój stary dobry znajomy zaproponował małą bitewkę w Chełmżyńskim Ośrodku Kultury buzia mi się uśmiechnęła. Na początku obawiałem się czy czasowo wyrobie się z zamówieniami na czyszczenie ale przyspieszyłem i wszystko się złożyło tak, że bez problemu dam radę grać. Kolejny temat to taki, że w ten weekend mieliśmy zacząć grać kampanię do Mordheim. Nawet dobrze się składa, że nie gramy bo nie miałem czasu na porządne dopracowanie... Tak więc jutro moi drodzy zapraszam na pojedynek weekendu ;-) CHOK start 9:30 Chaos Space Marines Vs Tau Empire 1250 pkt. Fotki i relacja po weekendzie ;)

niedziela, 10 marca 2013

Mordheimowa niedziela ;-)

Po piątkowym i sobotnim remoncie w mieszkaniu nastała niedziela... A niedziela jest dobrym dniem na przypomnienie sobie o Mordheim. Ostatnio kolega zainteresował się systemem więc nic innego nam nie pozostało jak spotkać się i wprowadzić go w tajniki mrocznego miasta. 2 małe bitewki i już pojawił się plan na kampanie. Tak więc mała relacja foto z zmagań skavenów i undead. Całkiem fajnie się grało. Potwierdza to tylko, że system jest po prostu nieśmiertelny.