22 kwi 2013

Mała odskocznia

Na wstępnie sorry za dość długą przerwę w pisaniu. Praca po pracy spowodowała, że nie miałem czasu kompletnie na nic... Teraz powoli już wracam do normalności. Wspomnę, że w Choku gramy cały czas kampanie w Mordheim. 4 scenariusze mamy za sobą z 10. Bardzo mi się podoba to, że gra nadal jest żywa i nawet znajdą się nowe osoby, które chętnie pograją w nią. Przykład - chociażby Ratkes ;). Co do pozostałych tematów po mam jeszcze dwa. Pierwszy - Warhamme Fantasy Battle. Zrobiłem już spore zakupy do armii Tomb Kings. Czeka mnie masa roboty... Na tą chwilę sklejeni są: 16 szkieletów wraz z włóczniami oraz jeden (nie w pełni) rydwan, katapulta no i licz na szkieletowym koniu. Założenie jest takie, żeby w długi weekend majowy móc pograć na 1500 pkt. Myślę, że się uda. Ostatni już temat na dziś. Postanowiłem zebrać ekipę i zrobić mini turniej Heroes of Might and Magic III. Chyba każdy szanujący się gracz zna tą serię i chętnie pogra po sieci ;) Zapisy można składać na http://www.ffchok.fora.pl/offtopic,4/heroes-of-mights-and-magic-iii,372.html lub na blogu. Zapraszam chętnych. Grać będziemy poprzez program HAMACHI. Zachęcam bo gra jest po prostu nieśmiertelna!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz