22 lut 2021

Warhammer 40000 9 edycja

Jak zawsze obiecałem sobie nie wracać do gier z których zrezygnowałem. I co? Wróciłem...



Grałem 40tki byłem od 4 do 8 edycji. Zrezygnowałem z wielu powodów. Jednak po 3 latach przerwy bardzo brakowało mi tego klimatu... Parę wiadomości na mess do starych znajomych grających w 40tke. Okazało się, że mają figurki. Wstępnie plan był taki, że gramy w stare edycji (głównie 4 i 5) jednak po weryfikacji zasad 9 edycji wiele rozwiązań mi się bardzo podobało. Postanowił zagrać w tą edycje z dwoma znajomym. Zagraliśmy i system wypada bardzo fajnie. Wróciłem do Chaos Space Marines z którymi wiele lat temu zacząłem zabawę. Armia dość szybko rośnie w siłę. Poniżej parę fotek z "tworzenia armii" oraz z bitwy. Na fotkach widać mojego młodego pomocnika hehe jak tata siedzi przy figurkach syn też musi ;)
A wy jak oceniacie 9 edycje 40tki??


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz