23 sty 2022

Space Hulk 1 edycja PL - witam w domu!

Od dawna polowałem na jakiegoś Space Hulka. Niestety parę lat temu sprzedałem 4 educje i bardzoooo tego żałuję do dziś...

Od 2 lat szukałem, patrzyłem, szperałem grypy, allegro czy olx aż w końcu udało się! Trafiłem na okazje. 

Pierwotnie sprzedawca wystawił za 150 zł. Od razu postanowiłem napisać jednak parę życzliwych osób powiedziała, że ta gra warta jest 800 zł i pojawił się problem... 800 zł w życiu nie dam za planszówke... Niby stan nieznany ale po weryfikacji wychodziło na to, że jednak raczej komplet i z jakimś dodatkiem z White Dwarfa. Górna pokrywa uszkodna. 

Po negocjacji kupiłem za 285 z wysyłką. Bardzo szczęśliwi oczekiwałem paczkomatu. Dotarła i...

Faktycznie karton mega mocno uszkodzony. Jedna po policzeniu i sprawdzeniu zawartości okazało się, że gra jest kompletna!! 
Karton naprawiłem i wygląda tak:

Nie jest to szczyt estetyki ale wszystko się ładnie trzyma i chroni środek. 

Szybko odkryłem dodatkowe kafle i żetony:

Jednak jeśli mam być szczery nie wiem z jakiego WD są... Będzie szukane ;) 

Już tego samego wieczoru przystąpiłem do malowania terminatorów.


Kolejne wieczory miałem już zaplanowane hehe :) aż do dziś gdzie finalnie uważam za skończone dwa składy. Oto efekt mojej pracy:

Zostały do skończenia nakładki na ciężka broń oraz genokrady. 

2 komentarze:

  1. Dodatkowe kafelki są z czasów 2 edycji, z WD199 i 201. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO bardzo mi kolega pomógł. Serdecznie dziękuję!

      Usuń