3 wrz 2023

Warhammmer Underworlds banda Xandire’s Truthseekers fighters!

Ci co mnie znają wiedzą, że wraz z ubiciem Battla długo nie mogłem patrząc na produkty GW. Jednak wraz  z upływem czasu zacząłem ponownie śledzić produkty tej firmy i nawet adoptować je do battla. Ba! Nawet niektóre produkty - gry - bardzo mi się podobały. Tak było z premiera Underworlds (coś koło 2017). Sporo musiało czasu minąć żebym kupił (i namówił kogoś na grę!) ten produkt aż w końcu jest! Piękny, nowy, pachnący starter ;) Gra wydaje się bardzo ciekawa - połączenie planszówki, karcianki i bitewniaka. Mnóstwo żetonów i kart. Wykonanie (wiadomo gw!) wspaniałe. Cena bardzo dobra. Same plusy hehe a jak wyszło? Szczerze jeszcze nie wiem ponieważ pierwsze co skupiłem się na malowaniu i oto wstępny rezultat. Jedna z band gotowa do gry :) na dniach będą testy samego systemu więc opisze coś więcej. 
















Modele fantasy 44.

Modele historyczne 44.

Modele SiFi 0.

Tereny 1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz