17 mar 2024

Nowy projekt - Lizardmeni

 Już od pół roku leżą w kartonach u mnie modele Lizardmenów. Wnikliwi obserwujący mój blog wiedzą że takową amię kiedyś posiadałem. Cóż postanowiłem już, że wrócę do nich i będzie to moja kolejna armia. Dwa z prezentowanych modeli były już malowanie częściowo przez kogoś. Postanowiłem lekko zmodyfikować je pod mój pomysł malowania armii. A wyszło to tak jak na zdjęciach poniżej :) chyba nie tak źle hehe :) 







Modele fantasy 11
Modele historyczne 0
Modele SiFi 0
Tereny 1
Puchary 3

9 komentarzy:

  1. No to początek bandy do Warheim FS już masz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Warheim podchodziłem z 5 razy... Zawszę wygrał Mordheim. Kto wiem. Może w tym roku zrobię testy :)

      Usuń
    2. Warto! Podręcznik jest już praktycznie gotowy i nie będzie w nim większych zmian, teraz trwa korekta więc można grać. ;)

      https://www.dropbox.com/s/49tp9sxstlzjbkb/Warheim_FS_RULEBooK%20by%20QC%20Wicht.pdf

      Usuń
    3. Ok zatem jak już będzie OFICJALNIE wydane drukne i biorę się za lekturę :) Robisz kawał dobre roboty i bardzo chętnie kiedyś wpadnę na Twoje turnieje :)

      Usuń
    4. A w tym roku kiedy robisz?

      Usuń
  2. Eleganckie lizaki! Życzę powodzenia w tworzeniu kolejnej bandy!

    OdpowiedzUsuń