14 sty 2013

Już po...

Kurz walki opadł... Oddziały zebrały się w centrum dowodzenia aby mroczny dowódca ocenił ich działania. "Papa Nurgla jest zadowolony z waszego poczynań w ostatnich bitwach. Oby tak dalej a nie powyrywam wam łbów! "
Na tym kończy odprawę...
Udało się zająć 3 miejsce na turnieju nie jest źle. Moja rozpiska sprawdziła się w miarę dobrze. Szczegóły oraz zdjęcia nagród dam po południu lub jutro a teraz krótko z kim grałem.
Pierwszym przeciwnikiem był Brovar i jego Tyranidzi. Wynik 18:2 dla mnie całkiem sprawnie.
Druga bitwa Brat Michał i jego Blood Angels w sojuszu z Grey Knights. Przeciwniki nastawiony typowo na walkę pozycyjną. Wysyp predatorów oraz razorbacków. Ja sam dobrze się schowałem trzymając dwa punkty, przeciwnik też. Nie wytrzymałem i ruszyłem do boju i to był mój błąd... First blood dla przeciwnika. Wynik 11:9 przegrana.
Ostatnia bitwa z Grey Knight. Wynik 12:8 dla mnie.
CDN...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz