17 paź 2019

Mała odskocznia

Nie samymi figurkami człowiek żyje... A , że jestem graczem szeroko pojętym to od dłuższego czasu chodziło mi po głowie pogranie w coś dobrego i... Przypomniałem sobie o Diablo 2!! Moc wspomnień, noce zarwane, setki godzin na BN. Każda część ma swój klimat bez dwóch zdań. Wczoraj jednak padło na na wspomnianą dwójeczkę i po paru latach przerwy muszę powiedzieć, że... Ta gra jest nieśmiertelna!! Wciąga na maxa i standardowe "jeszcze 5 minut" przeciąga się w godzine/ny. Miałem pograć do 23 a grane było do 24 i prawie skończyłem pierwszy akt. Mało tego ludzie nadal w tą grę grają co mega cieszy. Nawet znalazła się jedna osobą z którą pograłem bardzo fajnie mi się grało. Polecam! Ta gra ma genialny klimat mimo upływu lat i genialna muzyka. 
Gdyby ktoś chciał wrócić do diablo mój nick beszcza pozdro!



3 komentarze:

  1. Całe lata świetlne nie grałem ale wspominam wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej w piątek gramy z kumplem na BN jeśli zainteresowany zapraszam ;)

      Usuń