19 gru 2019

Retro sprzęt - dzień 5

Kolejny dzień walki z retro sprzętem. Taka ciekawostka. Udało się odkryć trochę historii tego kompa (a w zasadzie przypomnieć). Okazało się, że to żonki stary komputer który ma już z 18 lat hehe :) jako, że nigdy nie wyrzucam gratów komputerowych schowałem i czeka na lepsze czasy :). Przez chwilę jeszcze pracowała na nim córką szwagierki ale to był krótki epizod.

Dość historii do rzeczy. Wszystko porządnie poczyściłem, poskręcałem i działa :)


 Nic innego nie pozostało jak przygotować dysk do instalacji systemu.



Po konfiguracji dysku można zaczynać z instalacją systemu. Moim oczom ukala się taki ekran. 


Radość niesamowita hehe nie widziałem tego ekranu bardzooooo długo :). Przypomniały mi się stare czasy :) w zasadzie z komputerami zacząłem od systemu Windows 95 (w 97 roku) jednak to Windowsa 98 najbardziej ceniłem z wielu względów chociażby nie wskazujących tysiącem okienek przy otwieraniu kolejnych katalogów... (starsi czytelnicy zapewne pamiętają hehe).

Na tą chwile to wszystko aczkolwiek przewiduje jeszcze jeden wpis w dniu dzisiejszym jak czas pozwoli :) 

Jednak nie będę nabijał postów tylko uzupełnię tego :) Już jestem po instalacji systemu i konfiguracji. Teraz tylko uzupełnię komputer programami, grami i gotowy do działania :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz