16 gru 2019

Retro sprzęt - dzień 1

Po ostatnich próbach odpalenia starych gierek typu Dark Colony, Shogo, The Sin i Hexen II dałem sobie spokój z moim laptopem i postanowiłem reaktywować starego PIII który miałem w odmentach szafy. Plan prosty. Instalujemy Windowsa 98 i jazda. Odpalam maszynę, słyszę już szum wiatraków i.... Nic... Wyłączam włącza nadal nic... Jak to mówią do trzech razy :P i?... Odpala, patrzę Windows ale XP ok trzeba poszukać systemu i jazda. Wyłączyłem komputer, otwieram środek w celu wymiany pasty na procku, wyczyszczenia i znowu szok...


Pięć kondensatorów wyzionęło ducha... Na miejscu mam tylko o zwiększonej pojemności uf ale takie samo napięcie. W teorii powinno działać ale spróbuję dziś kupić nowe. Zobaczymy czy się uda :)
W między czasie okazało się, że karta graficzna to geforce mx440 więc całkiem fajna karta :) 




2 komentarze:

  1. Zdjęcia miałeś robić a nie złom reaktywować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh muszę tylko znaleźć parę minut czas i zrobić parę fotek starych malowań :) myślę, że między świętami się uda :)

      Usuń