9 sty 2020

Empire is coming!!!

W dniu dzisiejszym (dosłownie przed pięcioma minutami) odebrałem paczkę z podręcznikiem do Imperium na 8 edycje.
Chciałem się trochę pochwalić i zarazem poświęcić dwa zdania temu podręcznikowi... A w zasadzie podrecznikom do 8 edycji. 


Bez dwóch zdań każdy jeden podręcznik jaki był wydany do 8 edycji jest genialny. Posiada twarda oprawę, piękne grafiki, bardzo dobry jakościowo papier.

Już jakiś czas temu chodziła mi po głowie druga armia i w padło na Imperium. Dość sporo modeli już mam i teraz zacząłem kupować książki (w zasadzie brakuje już mi tylko do 5 edycji jeśli masz zbędny psiz :) ). 
Parę fotę z podręcznika. Sami przyznacie, że prezentuje się genialnie :) 



4 komentarze:

  1. Zazdroszczę! Mam w tym wydaniu tylko wampiry (skaveny nie doczekały się takiego wydania swojego najbardziej aktualnego battletomu) i oceniam je bardzo wysoko. Zarówno pod względem jakości wydania jak i ilości zawartego fluffu. Może w sumie skrobnę jakąś recenzję na bloga? (tak bardzo wiele lat po czasie xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. GW w zasadzie od zawszę przykładało się do swoich książek aczkolwiek w 8 edycji to już mega, mega poziom. Co do recenzji bardzo dobry pomysł, sam o tym myślałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wydanie! Niestety nie jestem fanem 8 ed - za dużo juz udziwnień :) Zdecydowanie 6 moja ulubiona pod względem zasad i fluffu ;D W tym roku mam plan zrobic sobie jakis nieduzy batalion do Battla :) Nie wiem jeszcze jaka armia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 ma swoje plusy (nawet dużo) ale to info na jakiś artykuł (oczywiście moim zdaniem). Michał moje zaproszenie nadal aktualne ;) Zapraszam na Atak an Łozę V 1251 punktów 6 edycja ;) w marcu :) Patrząc na Twoje tępo malowania zdążysz hehe

      Usuń