23 mar 2022

Atak na Łozę VII - podsumowanie

W ostatnią sobotę tj. 19.03.2022 miało miejsce w Chełmży ważne wydarzenie w społeczności battlowej rodziny. Myślę tu o Ataku na Łozę. Jest to mocno znany turniej na 6 edycję. W tym roku graliśmy na 1333 punkty i 4 bitwy. Dodatkowo wprowadziłem turniej Sage Era Wikingów. 

Początkowo na liście miałem 74 osoby na samego battla. z Tego tytułu postanowiłem prosić o pomoc graczy z PL o tereny i maty jednak z każdym dniem ludzi odpływali. A to problemy logistyczne, problemy rodzinne itp. Finalnie pojawiło się 30 graczy w battla oraz 9 w Sagę. Dla mnie jako organizatora okres przygotowań był bardzo intensywny. Szukanie sponsorów, przygotować dyplomy, podziękowania, kupić nagrody itd. 

Cieszę się, że mogłem liczyć na parę osób z mojego otoczenia oraz Chełmżyński Ośrodek Kultury. Dzięki temu turniejowi zrobiliśmy inwentaryzację terenów oraz mat. Dzień dzisiejszy wiem, że jesteśmy wstanie ugościć koło 46 graczy w Choku bo na tyle mamy mat i terenów! Trochę się uzbierało przez lata hehe :)  Liczyłem trochę na większą ilość graczy ale co zrobić... Finalnie okazało się, że był to największy battlowy turniej taki organizowałem (rekord poprzedni to 26 osób) nie ma co narzekać hehe. 

Turniej przebiegł w bardzo przyjaznej atmosferze oraz zdrowiej rywalizacji. Bez spin, bez problemu i kłótni. To lubię! Przybyli moi starzy, dobrzy koledzy jak i wiele nowych twarzy! Cieszę się bardzo, że mogłem się z Wami spotkać!

W piątek mój syn mnie zaskoczył. Od 11 do godziny koło 17 non stop był ze mną w Choku i pomagał w przygotowaniu! Widać, że rośnie gracz z krwi i kości :)

Także raz jeszcze dziękuję wszystkim przybyłym za wspaniałą atmosferę! Cieszę się, że mogłem Was ugościć! Do następnego!

ps 

link do zdjęć 

https://www.facebook.com/klubgierbitewnychchelmza/photos/pcb.4819202164864141/4819193271531697

link do materiału wideo

https://www.facebook.com/chok.chelmza/videos/1650665318644123

2 komentarze: