13 kwi 2022

12.05.2022 Dzień Spellcrowa

Rok temu organizowałem "Rzut Wolny" i udało się zaprosić Spellcrowa do Chełmży. Podczas rozmów dostałem info, że prace nad nową Umbra Turris zmierzają do końca. Wpadłem na pomysł powrotu do tego tytułu. Gram w Umbre od początku z mniejszymi lub większymi przerwami.Gra się w to dość przyjemnie a system tworzenia drużyny przypomina dobrego RPGa! Jednego czego brakuje to... Gry z kampanią w tle... Nadal jest to samo czyli nie ma kampanii! Liczę na to (podczas rozmów padły obietnice), że dodatek z kampanią w końcu ujrzy światło dzienne. Zdecydowanie wydłuży to żywotność Umbry.  W każdym bądź razie narodziła się myśl powrotu i pogrania. Znajomym dałem hasło, że gramy jednak postanowiliśmy czekać za nowymi zasadami. 

Po jakimś czasie obiecany podręcznik trafił do mnie. Przekazałem zainteresowanym i umówiliśmy się na grę. Nowe zasady to głównie kosmetyka. Zmiany punktowe i drobne zmiany przy czarach. Termin wyznaczony! Gramy!! 

Chciałem przy okazji pokazać ekipie nową grę, którą właśnie promuję SC. Myślę tu o systemie Argatoria - bitewniak w skali 10mm który jak widać po grupach wzbudza coraz to większe zainteresowanie. 

Jak pisałem wyżej przygotowałem dzień z grami Spellcrowa. Zrobiłem drużyny, przygotowałem karty oraz figurki. Wraz z Chełmżyński Ośrodkiem Kultury zrobiliśmy drzwi otwarte. Głównie pojawili się znajomi, którzy byli umówieni na gry. Łukasz z którym miałem grać się rozchorował więc cały czas tłumaczyłem chłopakom zasady i zrobiliśmy grę demo. Na koniec chłopaki wykazali zainteresowanie tematem więc jest szansa na dwie dodatkowe osoby do gry. Czas pokaże. 

Chłopakom się mega podobały figurki. Trzeba przyznać, że wszystkie produkty Spellcrowa stoją na wysokim poziomie. Jakość, szczegóły miód! 

Zobaczymy czy w gąszczu wszystkich systemów w  które gram uda się regularnie grać w Umbre Turris. Czas pokaże. Moim zdaniem system nadal jest bardzo dobry z ciekawostkami, których nie znajdziecie w innych systemach jak chociażby system parowania :) 

Argatoria - 10 mm moje pierwsze w życiu modele w tej skali.



Dzień Spellcrow Chełmża 12.04.2022



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz