8 wrz 2016

8. Ulubiona edycja/wersja/modyfikacja?

Nie mam jako takiej ulubionej edycji gier bitewnych. O ile sprawa w Mordheim nie ma problemu ponieważ wyszła tylko jedna edycja o tyle w wfb i wh40k jest w czym wybierać. Próbowałem swoich sił z The 9th Age i jeśli ktoś w 40tce narzeka na temat szybkich zmian zasad/codexów zapraszam do 9tki. Moim skromnym zdaniem masakra dałem sobie spokój bo jak co 3 miech mam mieć zmianę zasad do mojej armii to dziękuję. A jeśli chodzi o edycję wydawane przez GW to chyba warto być po prostu na czasie i grać w to co aktualne tym bardziej jeśli ktoś planuję grać turniejowo. Osobiście nowa edycja 40tki mi bardzo się podoba. Jest w niej tyle opcji łączenia armii, kombinacji na mono, że głowa mała. 

1 komentarz:

  1. Faktycznie co do możliwości kombinacji to AoS i WH40k biją obecnie większość systemów na głowę =)

    OdpowiedzUsuń